Thursday, August 9, 2012

My current minat ;D

Lately nih suke ber blog hopping....macam2 blog dibace...and dalam minggu nih sangat tertarik tuk tengok blog2 pasal shawl2 nih...cam cute and kemas je tengok sesetengah org pakai..tp some of them ade gak yang cam lilit2 sangat...rimas tengok...huhu...

One of site yang I suke, plus they teach you how to wear the shawl...sangat senang kot...the site is,


And plus, diorg nye shawl2 sangat cute and menarik....hope one day I get one of their collection...sebab selalu tengok, bile berkenan mesti dh out of stock....achaner tuh??

Erm...baru tadi I tanye one of my friend zaman kat Uni dulu cara die pakai tudung...her style sangat ringkas dan menarik...so, nampak sangat laa cute aje die pakai tudung...tp die memang super cute pon actly...still single and available...kalau sesape nak her, do let me know k...wakaka...

After die cite sikit2 bout her inner...I google and found this, Tutorial Cara Nak Tetas Inner Cotton..and I realize, owh...that is how...huhu...kalau tak kan asik tgk cam setepek je kat kepala cam tak cantik kan...

Hehe...honestly, I nak pakai tudung..tapi I do feel like nanti cam nampak tua and tak bape cantik I tgk diri I nih...or just rasa malas kot...kene iron, match2 etc..huhu...but some people said it just alasan tak mau pakai tudung...but for me, ntah...it's not alasan...just maybe belum ready kot...

I dh cakap kat My Hubby, I need at least 60 pasang tudung cantik2 before I started wearing it...hahaha...so that, xde laa nanti bile dh start, asik tudung same je I pakai...;P (ngengade kan)

Urmm....one day I will pakai tudung gak...bukan sebab My Hubby suh, or My mum bising, or My Dad cakap2, or even terpengaruh ngan sesape ke, tp sebab memang I nak pakai tudung...InsyaAllah one day...



No comments:

Post a Comment