Thursday, September 20, 2012

Last day...sobsobsob

tik tok tik tok....laju plak mase nih berjalan bile aku takmau die jalan...time bile kat ofis taknak plak ko laju camni kan...aduh...

harinih will be the last day hubby de kat semenanjung nih...esok flight die ke sabah...owh...ritu kate khamis kan flight die...tak jadi hari nih sebab ade barang yang die nak kene bawak kesane, tapi boss die tak dapat cari...so, nih dah dapat laa kot...tuh yang pegi esok tuh...esok petang...alahai...

bubye sayang...me & azwa will gonna miss you lots...and lots...and lots...eh..mummy je kot sebab azwa cam tak tau ape2 lagi pon...hihi...and hubby most probably akan balik time raya haji nanti...mak ai...lame gak tuh...start esok meaning aku ngan azwa dok berdua je total 33 hari...tu kalau hubby balik a day before raya laa...huhu...drama sangat aku nih kan..padahal parents selalu je ke sini...hihi...

esok cuti..nak anta hubby ke airport...seb baik laa adik ku yang budiman sanggup teman kan aku...kalau tak jenuh gak nanti nak drive balik berdua ngan azwa je...azwa tuh dah ar suke memanjat sane sini dalam kete...hihi...lagi pon adikku tuh tak de wat pape pon...masih mencari keje...erm...ade sesape tau keje kosong tuk adik ku nih tak...die fresh grad from UTEM...Bachelor of Electronic Engineering (Wireless Communication)...honestly aku pon taktau bidang keje tuk die nih...hihi...eh..iklan adik jap ek...

sedeh...mood aku skang nih...lagipon masih wondering camnelaa life aku pasni kan...hurmm...


No comments:

Post a Comment