Wednesday, July 28, 2010

Brownies lalalala....

Its been two weeks dh kot cam teringin sgt nk mkn brownies....ntah npe ntah...tp bukan mengidam k...just teringin...hahaha....then this week really decided to get it for my mom's birthday....bleh gak sy mkn...hahaha....


then smlm try to contact kak azie...actly nih recommended by 1 of my fren..die kate brownies kak azie nih sedap...tp sadly kak azie nih xdpt wat for me for this weekend...coz die pon nk blek kampung hubby die...erm...

i needed brownies...!!!! hahaha...then i post in my FB....luckily last night (after i went to sleep) rupe2nye my fren time matrik dulu respond to my post that bleh jer order kat die...& she pm me die nye handphone no...hehehe....

pg td i trus call die aka Sarah...ade ke patut Sarah ckp sore sy cam budak2...hahaha...xpe laa..comel kot...ahaks...;) and now i dh ordered for my brownies...yeay...xsabar nk wait for this Saturday to get it...hahaha....




No comments:

Post a Comment