Friday, July 6, 2012

Mr. Kabab & Briyani (03/07/2012)

Hari Selasa lepas (03/07/2012), saya puase...puasa ganti nih...dh nk Ramadhan baru sebok nak ganti kan..haha..

disebabkan hari tuh ntah kenapa, perut sakit sangat, mintak kat boss tuk balik awal...dapatlaa balik kul 430pm..dh balik tak terus amik Azwa..ingat sampai umah nak tido...pastu tak boleh tido pulak...

dengan tetibe, hujan turun ngan lebatnye...terus call hubby...and dia ade around bangi...tapi akan balik lambat sebab he's using company vehicle...so, kene pulangkan dulu laa...

jadinya saya decide tunggu hubby amik azwa and nk ikot hubby gi anta kete tuh...ilang terus sakit perut bile prepare barang azwa yg nk dibawa...

so, lepas hubby amik saya...then pegi amik azwa...then terus laa ke Puchong...site tempat hubby keje...sampai kat Puchong, dalam pukul 630pm kot...pastu hubby pegi ronda site jap...tup tap tup tap..dah pukul 700pm kot...

fikir-fikir nak buke kat mane...kat Puchong tuh bukan ade pape pon...then hubby pon plan ke Putrajaya...

Sesampai nye kat sane teringat kat satu tempat nih...kitorg penah makan kat situ before...tapi dat time ade orang belanje...hehe...

kedainya Mr. Kabab & Briyani..lupe plak nak amik gambar dari luar..sebab kan dh lambat, dlm kete dh berbuke dulu ngan minum air masak Azwa...

every meja ade bende alah nih...;)

saya yang agak kelaparan...air masak je minum..xsedap kot kan..hehehe...

my lil munchkin yang dah ketiduran...penat ngaruk dalam kete tadi...hurrmmm...

mango juice...sangat sedap okey...takde tambah air pon...nomnomnom...

nilaa juadah berbuka saya...Briyani Rice with Grilled Chicken Mandy...hubby nye ntah ape name ntah..haha...

wat iklan jap..;P

tengah makan2...bangun dh si kecik nih haa...order kan die Puri...tengok laa die makan nih...

mate ke laen...janji masuk mulut...

eksen nak pegang sendiri...nak yang besar plak tuh...kecik2 tak mau...

hehe...kenyang yang amat makan kat sane...nasi nye banyak...;P

p/s: sempena Ramadhan dah nak dekat nih...saya ucapkan Selamat Berpuasa ye ke pada semua followers saya nih..(hehe..cam laa ade followers)

;D

No comments:

Post a Comment