Monday, February 12, 2018

Cara Nak Beli Premium Beautiful

Assalamualaikum..

Ok, ramai yang mencari korset premium beautiful untuk tujuan kurus, untuk set bersalin, untuk reshape body, untuk hilang kan buncit, sakit belakang dan sebagainya.

Jadi macam mana caranya nak beli korset premium beautiful ni?
ok, caranya menerusi ejen2 berdaftar di seluruh Malaysia. Actually ejen2 ni memang dah di training cara measure dan fitting customer yang nak beli korset premium beautiful (pb) ni.

Ukuran amat penting bagi memastikan korset yang  dibeli tu betul2 saiz korang semua. Ada kes beli korset pb ni bukan saiz body sendiri, akibatnya tak selesa pakai, terbesar la, terkecik la. Kalau besar sangat pun tak selesa. Kalau kecik sangat, kang ketat pulak kan. So better measure betul2 saiz badan korang.

Lepas dapat ukuran, baru ejen2 dapat tentukan mana satu saiz pb korang. InsyaAllah once dah measure, bila pakai memang selesa.

Korang kalau nak beli pb, boleh contact Anis sebab Anis pun ejen berdaftar dan dilatih bagaimana cara measure dan fitting customer. Korang boleh beli samada secara cash ataupun secara installment.

By installment ni, ada dua cara Anis suggestkan.

  • Korang boleh bayar by pieces. Means korang beli satu persatu mengikut piesec paling penting. 1st waist nipper, korang bayar 3 kali dalam jumlah RM220 setiap bulan. So dalam masa 3 bulan dah boleh dapat waist nipper. Then untuk long girdle, sama juga. Boleh bayar RM200 untuk 4 kali bayaran, dah boleh dapat long girdle. Kemudian untuk melengkapkan satu set, beli pula bra brassiere dalam amaun RM200 untuk 5 kali bayaran. So menerusi installment macam ni pun korang dah boleh beli premium beautiful.

Konsep ni sama juga macam korang beli perabot rumah by installment. Perabot rumah kita sanggup beli untuk cantikkan rumah kan. So sanggup bayar dalam amaun contohnya rm200 untuk dua tahun.. lama tu kan. Untuk korset pb pula, jumlah keseluruhan untuk one set pb ialah dalam lingkungan RM2600 hingga RM2800. So kalau laburkan RM200 sebulan, means korang just bayar dalam 14 bulan sahaja untuk dapatkan one set pb  ni. Sekejap je kan bayar tak sampai setahun.

  • Cara kedua adalah menerusi installment kad kredit. Korang boleh just call kredit kad dan cakap nak buat cashlite kad kredit cimb. So dalam masa 2 hari boleh dapat cash RM2600. Payment ni boleh buat untuk 14 bulan. Sebulan dalam lingkungan RM207 sahaja. Interest dalam RM180. Means pinjam RM2600, bayar balik dalam RM2780

  • Cara ketiga ni adalah menerusi RHB kredit. Memang ada ramai yang dah buat untuk beli pb dengan cara RHB ni. Sebab sangat mudah nak buat. Just pergi check kredit korang kat rhb, dengan cara bawa kad pengenalan n check by kwsp. Itu sahaja.

Terpulang pada korang nak buat macam mana. Bagi yang ada cash, better guna cash sahaja. Bagi yang nak beli by installment, Anis suggest korang guna kaedah 1 tadi, means beli pieces by pieces. Apa pun terpulang pada kroang k. Apa cara pun, actually ada untuk korang beli pb ni. Boleh guna kaedah2 kat atas.

So boleh contact Anis menerusi whatsapp / sms / call di nombor 012-582 6832. Free consultation. So jangan segan2 nak contact and tanya Anis about PB ye. Thank you.😚😚😚



No comments:

Post a Comment